№
н/п
уроку
|
Клас
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Завдання для дистанційного навчання
|
1
|
8
|
Хімія
|
Узагальнення та систематизація знань про оксиди, основи та кислоти
|
Виконати завдання за посиланням:
https://forms.gle/XQoeMxmpanecQGYW6
Прочитати §33 ст.182-184
|
2
|
6
|
Біологія
|
Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин
|
Урок у синхронному режимі з допомогою Google Meet.
Переглянути відеоматеріали за посиланням:
https://youtu.be/O3jKysjdA7Q Прочитати §46-47 ст. 170-177 та частина §48 ст. 178-179
|
3
|
7
|
Хімія
|
Вода, склад молекули,поширеність у природі, фізичні властивості. Вода - розчинник
|
Урок у синхронному режимі з допомогою Google Meet.
Переглянути відеоматеріали за посиланням:
https://youtu.be/8a2ux31wdk4
Прочитати §27 ст.165-169
|
4
|
7
|
Біологія
|
Форми поведінки тварин: територіальна, соціальна
|
Опрацюйте відеоматеріали за посиланням та зробіть короткий конспект у робочому зошиті! https://youtu.be/5V0GrVSk4GM
Прочитати §44 ст.166-168 та частину §45 ст. 168-169 за підручником Остапченко, 2020р.
|
5
|
9
|
Біологія
|
Неклітинні форми життя: віруси
|
Опрацюйте відеоматеріали за посиланням та зробіть конспект у робочому зошиті!
https://youtu.be/pADKoSkNCKo
Повторити §48 ст.259-263
|
6
|
8
|
Біологія
|
Сенсорні системи рівноваги, руху, тиску, температури, болю. Дослідницький практикум №4. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри
|
Урок у синхронному режимі з допомогою Google Meet.
Опрацюйте відеоматеріали за посиланнями та зробіть конспект у робочому зошиті! https://youtu.be/efDsh2V2fPw
Письмово виконати дослідницький практикум №4 у зошиті для практичних робіт на ст.25.
Прочитати §45 ст. 212-216
|